قوانین و مقررات

 

استفاده شما از وب سایت پارسه واچ و سفارش کالا، به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل می باشد:

  • خرید کالا از پایگاه اینترنتی پارسه واچ بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  • خدمات و محتویات این فروشگاه براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است. مالکیت مادی و معنوی اطلاعات موجود در سایت پارسه واچ به ساعت پارسه تعلق دارد و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت. هر گونه استفاده از محتویات سایت پارسه واچ فقط با اطلاع قبلی و اجازه کتبی مسئولین سایت امکان پذیر می باشد. براى اخذ اجازه کتبی می توانید با ایمیل info@parsehwatch.com مکاتبه فرمایید.
  • نقل قول از محتویات و خبرها و مقالات سایت اینترنتی پارسه واچ برای پایگاه ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیر تجاری را دنبال می کنند، با ذکر منبع مجاز است.
  • این سایت در حقیقت یک پایگاه اینترنتی مجازی می باشد که کالاهای برندهای ساعت مچی و زیور که در ایران نمایندگی دارند را عرضه می کند. اطلاعات ارائه شده در خصوص مشخصات فنی كالاها از کاتالوگ ها و منابع معتبر خارجی ترجمه، و یا از سایت شركت های سازنده دریافت گردیده است، ممکن است این اطلاعات در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد، ساعت پارسه مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده نداشته هرچند به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی آن اقدام خواهد نمود.
  • مشتریان ارجمند لازم است هنگام سفارش كالا، اطلاعات درست و كامل را در پایگاه درج نمایند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع از انجام به موقع سفارش شما خواهد شد.
  • کاربران متعهد هستند که در دسترسی به پایگاه parsehwatch.com مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.
  • ساعت پارسه هیچ گونه مسئولیتی در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از محدوده مدیریت این پایگاه همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره باشد را نمی پذیرد.
  • تمام ابزاری که در سایت پارسه واچ با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد. ساعت پارسه هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتویات پیام های کاربران نمی پذیرد.
  • ساعت پارسه هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتویات سایت ها و لینکهایی كه برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به مشتری در فروشگاه لینك شده اند، نخواهد داشت.
  • ارتباط فروشگاه اینترنتی پارسه واچ با کاربران از طریق parsehwatch.com برقرار می گردد و تنها با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و ...) صورت می پذیرد.
  • فروشگاه اینترنتی پارسه واچ به هیچ عنوان اطلاعات کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
  • تمام شرایط و خدمات سایت پارسه واچ برمبنای آخرین سیاستهای این پایگاه شکل گرفته و تغییرات احتمالی این شرایط و خدمات در اخبار پایگاه درج خواهد گردید.
  • توجه فرمایید؛ "قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش‌­فاکتور منظور گردیده است، معتبر می‌باشد."
  • تمام هدف ما رضایت شما مشتری ارجمند می باشد. اگر به هر دلیلی رضایت شما حاصل نشده است، لطفا مراتب را با پست الکترونیکی به نشانی support@parsehwatch.com به مدیر سایت اطلاع دهید. کاربران گرامی می توانند در هر زمانی که تمایل دارند، پرسشهای خود را به یکی از روشهای ذکر شده در بخش "ارتباط با ما" ارسال و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایند.
  • "پارسه واچ" اطلاعاتی از قبیل IP مشتریان، اطلاعات کوکی ها و صفحات مشاهده شده توسط شما را نیز نگهداری خواهد کرد. از اینگونه اطلاعات تنها در موارد تبلیغاتی و یا تهیه محتوای متناسب برای شما استفاده خواهد شد و در اختیار سایرین قرار نخواهد گرفت.
  • "پارسه واچ" دسترسی به اطلاعات کاربران را محدود کرده و تنها کارمندانی که ارتباط مستقیم با کاربران دارند، دسترسی به اطلاعات را خواهند داشت. ساعت پارسه در فرآیند رمزگذاری بیشترین تلاش در استفاده از الگوریتم ها و روش های پیشرفته را دارد.

قوانین و مقررات ممکن است به روز رسانی شوند، لطفا پیش از هر بار خرید، این بخش را بررسی فرمایید.

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش