گارانتی

 

تمامی کالا های ارائه شده در ساعت پارسه صد در صد اصل بوده و دارای گارانتی بین المللی و خدمات پس از فروش می باشند. مدت گارانتی، شرایط گارانتی و کلیه اطلاعات فنی مربوط به هر کالا به طور کامل در دفترچه (کارت) گارانتی یا دفترچه راهنمای آن کالا، درج شده است. پیشنهاد می گردد مشتریان عزیز پس از دریافت کالا، آن را به طور کامل مطالعه نمایند در غیر این صورت مسئولیت ناشی از مشکلات احتمالی در این زمینه به عهده مشتری خواهد بود.

قبل از خرید ساعت علاوه بر مشخصات کلی حتما به موارد گارانتی و مدت آن نیز توجه فرمایید، این موارد به شما در تصمیم گیری هنگام خرید کمک بزرگی می کند تا ساعت شما در آینده دچار مشکل نگردد. مدت گارانتی ساعت شما از زمان نهایی شدن خریدتان آغاز و با توجه به برندی که انتخاب کرده اید، متغیر است.

کارت گارانتی (یا دفترچه گارانتی) که همراه با کالا ارائه می شود، موارد گارانتی ساعت را در مدت اعلام شده توضیح می دهد و نکته اصلی در این کارتها (دفترچه ها)، گارانتی تعمیر ساعت یا تنظیم آن در صورت بروز نقص در استفاده عادی می باشد.
برای هر ساعت یک کارت یا دفترچه ضمانت ارائه می گردد در صورت گم شدن آن، ساعت شما از گارانتی خارج می شود.

تمامی ساعتها در صورت استفاده معمول و بدون وارد کردن آسیب، از گارانتی کارکرد موتور به مدت درج شده در کارت یا دفترچه گارانتی بهره مند هستند. در صورتیکه ساعت شما از کارکرد عادی خود خارج شده باشد و دلیل آن اتمام باتری (برای ساعت های کوارتز) یا اتمام کوک ساعت (برای ساعت های کوکی و اتوماتیک) نباشد، احتمال دارد که موتور ساعت دچار مشکل شده و نیاز به بررسی تخصصی دارد. در این صورت با مرکز خدمات پس از فروش (05137057975) تماس حاصل فرمایید تا جهت استفاده از گارانتی ساعت، راهنمایی های لازم ارائه گردد.

پس از بررسی توسط کارشناسان فنی اگر دلیل مشکل پیش آمده برای ساعت، آسیب های وارده و یا استفاده ناصحیح تشخیص داده شود؛ کلیه هزینه های مربوط به تعمیر و تعویض قطعات به عهده مشتری می باشد.

اگر آسیب وارد شده به موتور به حدی باشد که نتوان با تعویض قطعات آن را تعمیر کرد، نیاز به تعویض موتور می باشد که در آن صورت حتما شما در جریان حدود هزینه های احتمالی قرار می گیرید.

خلاصه ای از مواردی که مشمول گارانتی نمی شوند :

  • هرگونه شکستگی در هر نقطه از ساعت
  • مواردی مانند باتری، بند، شیشه و اجزای داخل صفحه ساعت (عقربه ها، ایندکس ها و ) در هیچ برندی شامل موارد گارانتی نمی شوند. جهت رضایت مشتریان ارجمند، کلیه ساعت های خریداری شده مشمول استفاده از یکسال تعویض رایگان باتری با شرایط درج شده در سایت می باشد.
  • مشکلات ناشی از مجاورت ساعت با آهن رباها و دستگاه هایی که امواج الکترومغناطیسی یا مایکروویو منتشر می کنند مانند اسپیکر، تلفن بی سیم، اجاق مایکروویو، موبایل، تلویزیون، کلیه وسایل برقی و ...
  • مشکلات ناشی از هرگونه تماس کالا با مواد اسیدی، شوینده، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن
  • آتش سوزی یا خسارت های ناشی از حوادث طبیعی
  • استهلاک عمومی کالا در اثر استفاده روزمره
  • استفاده ناصحیح و خارج از مواردی که در زمره ویژگی های کالا (که در دفترچه راهنمای آن ذکر شده) باشد.
  • همراه نداشتن کارت یا دفترچه ضمانت در زمان تعمیر
  • باز شدن درِ ساعت توسط مراکزی غیر از مرکز خدمات پس از فروش اصلی شرکت وارد کننده آن برند

 

نکات کاربردی استفاده از ساعت:

  • بهتر است از تماس مواد شیمیایی، عطر و ادکلن، مواد شوینده و ... با ساعت خودداری فرمایید تا طول عمر رنگ بیشتر شود، مخصوصا ساعت هایی که شامل گارانتی رنگ قاب و یا بند نیستند.
  • برای طولانی شدن عمر ساعت، صفحه "نگهداری از ساعت" را مطالعه فرمایید.
  • تنها ساعت هایی که بر روی درِ ساعت یا صفحه آنها عبارت 20bar یا 200m درج شده باشد، مناسب شنا و ورزشهای آبی می باشند. در صورتی که در جدول مشخصات ساعت این ویژگی درج شده باشد، مشمول گارانتی مقاومت در برابر آب (با تشخیص کارشناسان فنی) می باشد.

نکته: باز شدن درِ ساعت توسط مراکزی غیر از مرکز خدمات پس از فروش اصلی شرکت وارد کننده برند، آسیب های احتمالی و استفاده ناصحیح از ساعت، باعث ابطال گارانتی مقاومت در برابر آب می گردد.

توجه

جهت استفاده از خدمات گارانتی؛ ارائه فاکتور به همراه کارت گارانتی (یا دفترچه گارانتی) که همراه با کالا ارسال می شود، الزامی است.

امکان استفاده از شرایط گارانتی ساعت؛ توسط کارشناسان فنی بررسی شده و در صورت عدم تایید، هزینه های تعمیر و انجام خدمات پس از فروش به عهده مشتری می باشد.

هزینه های مربوط به ارسال و بازگشت کالا جهت استفاده از گارانتی به عهده مشتری می باشد.

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش