رویه های ارسال و رهگیری کالا

 

ساعت پارسه تلاش می کند خاطره خریدی دلپذیر را برای شما فراهم نماید.

ارسال کالا در مشهد

سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 14 و در روز پنج‌شنبه تا ساعت 12 ثبت شوند، تا حد امکان در همان روز و یا در روز کاری بعد تحویل داده می‌شوند. سفارش‌هایی که پس از ساعت‌های ذکر شده یا روزهای تعطیل ثبت شوند در اولین ساعت‌های روز کاری بعد بررسی و در همان روز و یا تا 24 ساعت بعد ارسال می‌شوند.

سفارشات مشتریان ارجمند ساکن در شهر مشهد، از طریق پیک ارسال می گردد.

در صورت درخواست مشتریان ارجمند، سفارش‌های محدوده شهر مشهد نیز از طریق پست ارسال خواهد شد.

ساعات ارسال سفارشات برای ساکنین مشهد، 11 تا 15 و 18 تا 21 می باشد. در صورت نیاز برای هماهنگی تغییر زمان ارسال، لطفاً با شماره تلفن 37057977-051 تماس حاصل فرمایید.

  • پیش از ارسال کالا، در مورد تاریخ و زمان تحویل سفارش، هماهنگی های لازم با مشتری (تحویل گیرنده سفارش) انجام می شود.

ارسال کالا در سایر شهرها

سفارش های سایر شهرها از طریق پست پیشتاز، تیپاکس و یا دیگر شرکت های معتبر ارسال می گردد.

سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنج‌شنبه تا ساعت 10 ثبت شوند، تا حد امکان در همان روز و یا در روز کاری بعد تحویل شرکت های ارسال کننده می‌شوند.

پس از تحویل کالا به شرکت های ارسال کننده؛ زمان تقریبی تحویل سفارش، براساس محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 2 تا 5 روز کاری می باشد.

پس از ارسال کالا کد رهگیری برای شما ارسال گردیده و می توانید زمان تحویل و جزئیات مرسوله را از طریق سایت مربوطه پیگیری نمایید.

  • در برخی از موارد با توجه به موقعیت های زمانی خاص مانند تعطیلات نوروز (به دلیل تعطیلی پست و دیگر شرکت های باربری) یا حجم بالای مرسولات؛ ممکن است بسته دیرتر از زمان مقرر به دست شما برسد.
  •  هرچند مسئولیت ارسال کالا پس از تحویل به عهده شرکت های حمل و نقل می باشد، ساعت پارسه پیگیری های لازم برای تسریع در رساندن سفارش مشتری را انجام خواهد داد.

توجه: تمامی سفارشات با مبلغ بیش از سه میلیون تومان بصورت رایگان ارسال می گردد.

انتخاب شرکت ارسال کننده در صورتی امکان پذیر است که در شهر مقصد دارای نمایندگی فعال باشد. در غیر این صورت ارسال از طریق شرکت دیگری انجام خواهد شد.

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش