شرایط بازگشت کالا

 

همه ی تلاش ما بر این است که کالای خریداری شده در بهترین شرایط به دست شما برسد. رضایت مندی مشتریان ارجمند اولویت کاری ماست.

  • کلیه کالاهای ارائه شده در ساعت پارسه، اصل بوده و دارای گارانتی بین المللی و ایران (زیر نظر نماینده انحصاری هر برند در ایران ) می باشند.
  • تمامی کالاها دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
  • ساعت پارسه کارکرد و سلامت ظاهری کالاها را پیش از ارسال کاملاً بررسی و پس از اطمینان، ارسال می نماید.

کالای ارسالی وکیوم شده و در بسته بندی مخصوص ساعت پارسه همراه با سایر ضمائم تقدیم می گردد. (ساعت به صورتی وکیوم می شود که امکان امتحان کردن بر روی دست را دارد)

دقت فرمایید برای استفاده از شرایط بازگشت کالا، محصولی که وکیوم آن باز شده باشد قابل استرداد نیست. و تمام اقلام همراه از جمله: جعبه، کارت یا دفترچه گارانتی، دفترچه راهنما و ساک دستی، هدیه و .... باید همراه کالا برگردانده شود.

در صورت نبود هر کدام از این اقلام، از ارائه خدمات 7 روز مهلت بازگشت کالا معذوریم.

* مشتری ارجمند توجه داشته باشید: شرایط بازگشت کالا شامل جشنواره فروش و کالاهای تخفیف دار نمی باشد. در صورتی که کالایی با تخفیف جشنواره یا کالایی تخفیف دار را خریداری کرده باشید و وکیوم آن باز نشده باشد، تنها می توانید کالا را در زمان 7 روز تعویض نمایید و محصول جدید با قیمت روز را جایگزین خرید قبلی کنید.

 

ساعت پارسه با در نظر گرفتن شرایط خرید های اینترنتی و امکان مغایرت محصول دریافتی با اطلاعات وب سایت یا مشکلاتی مشابه، امکان بازگشت و یا معاوضه محصول با توجه به نوع مشکل پیش آمده در چارچوب خدمات پس از فروش به شرح زیر را فراهم می نماید.

 

شرایط استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا

لطفاً قبل از هر اقدامی با خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی، جداً خودداری فرمایید.

 

  1. تمامی مرسولات بسته بندی ایمن و استانداردی دارند. با انتخاب هریک از شرکت های حمل و نقل معتبر توسط مشتری و اعلام بارنامه مرسوله، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. ساعت پارسه تنها در صورت تایید شرکت حمل و نقل، امور مربوطه را جهت پرداخت خسارت پیگیری خواهد کرد.
  • بسته بندی کالاهای ارسالی در نهایت دقت و ایمنی جهت پیشگیری از آسیب رسیدن به کالا انجام می شود. در صورتی که ظاهر بسته دریافتی آسیب دیده، پاره یا باز شده می باشد از دریافت آن خودداری فرموده و به خدمات پس از فروش اطلاع دهید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود .
  1. اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا به خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

کالای خریداری شده بعد از باز شدن وکیوم قابل استرداد نمی باشد.

این سرویس مشکلات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست مشتری از کالا ایجاد شود را شامل نمی‏‏‌شود.

  • استفاده نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) می‌شود.

پس از بازگشت، کالا توسط کارشناسان فنی بررسی و در صورت تایید نقص فنی، اگر نمونه ای دیگر از همان کالا موجود باشد، تعویض می گردد. در صورت عدم موجودی، امکان رفع نقص وجود دارد.

برای آسودگی خاطر شما، هزینه های مربوط به رفع ایراد فنی ساعت و حمل و نقل، به عهده ساعت پارسه میباشد.
 

  1. تصاویر کالاها جهت کمک به خرید مشتری است و ممکن است کالا در پاره ای جزئیات مانند رنگ و نمای ظاهری کمی تفاوت داشته باشد. این تفاوت ها که غالباً به دلیل نورپردازی و عکاسی به نظر می رسد، نمی تواند ملاک اعلام مغایرت باشد.

مغایرت ظاهری ساعت (برای مثال رنگ یا ظاهر بند و صفحه ساعت) بدون نیاز به باز کردن وکیوم قابل مشاهده می باشد، اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد، بدون باز کردن وکیوم ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا به خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

پس از تایید، از زمان ارسال محصول تا 7 روز امکان برگشت محصول وجود دارد.

لازم است کالا بدون باز کردن وکیوم، با همان بسته بندی، فاکتور و اقلام همراه به صورت کامل ارسال شود .

در صورتی که وکیوم کالای خریداری شده باز شود، شامل گارانتی 7 روزه نمی شود.

در صورتی که کالا برای مغایرت ظاهری مرجوع شود، از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش ساعت پارسه، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نمونه کالای انتخابی موجود باشد، حداکثر تا 3 روز کاری ارسال و در غیر این صورت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

هزینه های ارسال مجدد کالا در صورت وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده ساعت پارسه است.

  1. در صورت انصراف از خرید؛ ضروری است پیش از ارسال سفارش، در کوتاهترین زمان ممکن به واحد پیگیری سفارش‌های ساعت پارسه با شماره تلفن 37057977-051 اطلاع دهید تا سفارش شما لغو گردد.
  • پس از ارسال سفارش؛ کلیه هزینه های بسته بندی، ارسال کالا به مشتری و همچنین هزینه های بازگشت کالا، خسارات احتمالی و ... بر عهده مشتری خواهد بود.

توجه:
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، مجدداً کالا برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد ساعت پارسه در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت ساعت پارسه در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت..    

کالا را چطور ارسال کنید؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی، جداً خودداری فرمایید. میتوانید با شماره تلفن: 37057975-051 تماس بگیرید و یا پیام خود را در صفحه  "خدمات پس از فروش " ارسال فرمایید.

در صورتی که وکیوم کالای خریداری شده باز شود، شامل گارانتی 7 روزه نمی شود.

در ابتدا تصویری از کالای دریافتی به همراه توضیحات مربوط به علت بازگشت کالا را در صفحه "خدمات پس از فروش" ثبت نمایید.

پس از تایید خدمات پس از فروش و تماس با شما؛ برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه با کالای اصلی ارسال گردد. استفاده از این سرویس تنها در صورتی ممکن است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود.

برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی، کارت (دفترچه) گارانتی، پاکت کالا و یا پاره و مخدوش کردن آنها، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید)

در صورتی که کالای مرجوعی؛ به دلیل بسته بندی و ارسال نادرست آسیب دیده و یا با تمامی اقلام همراه ارسال نگردد، از پذیرفتن آن معذوریم و کالا پس از دریافت هزینه های ارسال مجدد برای مشتری فرستاده خواهد شد.

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز یا تیپاکس اقدام کنید و کالا را به میزان قیمت درج شده در فاکتور، بیمه نمایید. درصورت در دسترس نبودن پست پیشتاز یا تیپاکس، برای هماهنگی دیگر روش های ارسال با مرکز خدمات پس از فروش تماس بگیرید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و در صفحه "خدمات پس از فروش" ثبت نمایید.

در صورت عدم امکان ثبت در صفحه خدمات پس از فروش با شماره واتساپ 09152458635 و یا ایمیل support@parsehwatch.com با ما در ارتباط باشید.

لطفا جهت هماهنگی ارسال کالا در شهر مشهد پس از ثبت در صفحه خدمات پس از فروش با شماره تلفن 37057975-051 تماس حاصل فرمایید.

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش